Explore the blog
pondělí 5. října 2020

Starost o těhotenské bříško


Krásný den. Na instagramu jste mi zbourali direct s dotazy na péči o mé těhotenské bříško. Sepsala jsem to jak na instagram, tak to sepíši i tady. 
Strie se mi bohužel začaly objevovat už tehdy, když jsem začala brát antikoncepci. Většina z nás ví, že antikoncepce je akorát srágora do těla. Já po ni začala tloustnout, a proto ty strie. Což o to, věděla jsem, že s těmi striemi co vznikly dávno, tak už nezachráním, ale proto jsem po růst těhotenského bříška v prvním těhotenství nechtěla mít další, a tak jsem o své bříško pečovala. 
U prvního těhotenství jsem používala olejíček od Saloos - zde - kde jsem byla opravdu spokojená. Bříško se krásně zhydratovalo, napružilo a mohlo růst bez jakéhokoli potrhání na bříšku. V Dm jsem kupovala za 169Kč, ale na notino mají za 129Kč, tak kdo by chtěl ušetřit...hehe.
Od začátku druhého (nynějšího) jsem se rozhodla začít používat krém od Elasti-Q - zde - pro mě je to příjemnější v tom, že pak nemám všude olej hehe. Rozhodně co se tohoto krému týče, tak se krásně a rychle vstřebává. Krém krásně voní a bříšku dodá jak hydrataci, tak pružnost. S klidným svědomím si troufám říct, že díky tomuto krému se mi o dost zmírnily mé první strie. 
V tomto těhotenství používám jak krém, tak olejíček. Jeden den to, druhý to. Velice mi to vyhovuje.

 

Whould you like to comment?

  1. Mě se teď sice těhotenské bříško netýká, ale strašně se těším, až se mě to jednou týkat bude. :D
    Nicméně, nějaké strie už taky mám.. :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme prostě my ženy, nedostatky, kam se podíváme. :-)) Ale jsme silné a my to vše zvládneme :)) Tak se tím netrap a nebo si zkus koupit BiOil, trochu dražší, ale strie hodně zmírní :-))

      Vymazat
  2. Upřímně nemohu posoudit, jelikož se mě bříško ještě přímo netýká, ale hezké recenze má i olejíček od značky WELEDA. :)

    OdpovědětVymazat

@ig @vacmonika