Explore the blog
pondělí 19. října 2020

LAKY NA NEHTY RIVAL ME


Hodně si zakládám na svých nehtech, aby byly upravené a krásné. Nemám ráda laky na nehty, které nevydrží a po chvilce se jaksi odrbou. Nedávno jsem narazila na tuto značku Rival me. Jasně je na trhu už dlouho, ale nikdy mi nepřišlo, že by jejich produkty byly nějak obohacené, až teď. Paletka za 129 Kč, která má skvělou pigmentaci a výdrž? Neber to! Laky na nehty, u kterých stačí jedna vrstva, který rychle schne a krásně drží? Jako WOW, vážně jsem nevěřila, když jsem prve použila.



Jako vážně! Barvy jsou tak krásné, že jsem nevěděla kterou vybrat, tak jsem zvolila všechny.
Myslím si, že se to k sobě i hodí, takový bláznivý podzim. Cena laků je 59 Kč. Přijde mi to až neuvěřitelné, lak za pár korun a splní Vám to co lak za 299 kč. Určitě mi napište jestli máte zkušenost s těmito laky. 




 

Would you like to comment?

@ig @vacmonika