Explore the blog
úterý 22. září 2020

RECENZE / PALETKA PETRA XOXO


 Krásný den. Hodně dlouho jsem uvažovala o tom, jestli si mám paletku od Petry koupit nebo ne. Když jsem na ni narazila v akci, tak mi to nedalo a hodila jsem jí do košíku na stránce parfémy elnino. Paletka mě vyšla na pouhých 248Kč. Musím říct, že je opravdu vidět, že si Petra zakládala na tom, aby paletka za tak malou cenu dala ženě to, co je potřeba. Skvělou pigmentaci a výdrž. Nebudu lhát a říkat tady, jak je to paletka bezchybná, protože není. Bohužel má i své nedostatky, jako třeba slévání stínu v záhybu oka. Výdrž barev je sice bezchybná, ale stíny se mi rádi slévají do jedné linky a nevypadá to moc hezky. Nemohu dávat vinu paletce, která možná potřebuje jen jiné připravení víčka. Možná kdyby byla báze pod oční stíny, byl by efekt jiný, nezkoušel jsem. Nelituji koupě této paletky. Mám doma i Petry první paletku. Líbí se mi, že tato paletka nabízí jak exktravagantní líčení, tak i jemné. Na cestování to vhodné zrovna nebude.




Would you like to comment?

@ig @vacmonika